Asiakkaan kymmenen plus yksi hyötyä Unicomin lahjakorttiratkaisusta

Unicomin monikanavaisessa lahjakorttiratkaisussa on alusta alkaen lähdetty liikkeelle tärkeimmästä eli asiakkaasta: lahjakorttiratkaisun pitää olla sellainen, että asiakas hyötyy selkeästi sen käyttöönotosta ja lisäksi käytön pitää olla sujuvaa.

Tässä tiiviissä paketissa esittelemme sinulle lahjakorttiratkaisumme kymmenen tärkeintä hyötyä.

 

1.    Unicomin ratkaisulla aktivoitu lahjakortti toimii sekä verkkokaupassa että kivijalkamyymälässä. Usein kassajärjestelmätoimittajien ratkaisut toimivat vain jommassakummassa. Unicomin järjestelmä toimii molemmissa ja kortit voidaan integroida samaan hallintajärjestelmään. Sujuvaa!

2.    Ratkaisu mahdollistaa sekä virtuaaliset että fyysiset lahjakortit. Virtuaalinen lahjakortti toimitetaan asiakkaalle sähköpostilla (pdf), kännykkäkoodilla (txt) tai mobiiliapplikaatioon (qr-koodi tai viivakoodi). Lahjakortin käytettävyys on siis erinomaisella tasolla.

3.    Räätälöitävä ratkaisu: Unicomin lahjakorttiratkaisu on integroitavissa asiakkaan kassajärjestelmään, verkkokauppaan, mobiilisovelluksiin ja BI-työkaluihin. Esimerkiksi kassajärjestelmäintegraatio tarkoittaa sitä, että myyjä kassalla voi aktivoida lahjakortin suoraan kassajärjestelmästä. Unicomin ratkaisu on itsenäinen ja riippumaton verkkokauppa-alustoista ja kassajärjestelmän toimittajista.

4.    Nopea käyttöönottoprosessi. Käyttöönottoprosessi on nopea, koska Unicomilla on valmiit rajapinnat, joihin asiakas omilla järjestelmillään liittyy.

5.    Helppokäyttöisyys. Hallintajärjestelmä on helppokäyttöinen ja jos integraatiot kassajärjestelmään ja verkkokauppaan on tehty, sitä käyttää vain pääkäyttäjä.

6.    Eri maanosissa toimiva monivaluuttajärjestelmä. Jos asiakkaalla on eri maissa ja eri valuutoissa myymälöitä tai verkkokauppoja, lahjakortteja voi aktivoida aina maan ja valuutan mukaan. Unicomin ratkaisua voikin kutsua monitoimipiste- ja monivaluuttajärjestelmäksi.

7.    Kustannustehokas ratkaisu. Unicomin lahjakorttiratkaisussa transaktiokustannukset per lahjakortti jäävät kohtuullisiksi. Käyttöönotto ei vaadi isoja investointeja, palvelu toimii SaaS-mallilla. SaaS-palvelumaksuun vaikuttavat ylläpidettävien lahjakorttitilien sekä aktivoitavien korttien määrä.

8.    Raportointi. Järjestelmässä on laajat raportointimahdollisuudet talousdataan ja kirjanpitoon. Lahjakorttiratkaisu huolehtii automaattisesti tilitysten laskennasta ja sisältää rajapinnat taloushallinnan järjestelmiin.

9.    Kehittynyttä analytiikkaa. Lahjakorttijärjestelmän avulla lahjakorttien asiakkaiden kulutuskäyttäytymisestä saadaan reaaliaikaista dataa, jota voidaan sekä analysoida Unicomin dashboardissa että asiakkaan omissa BI-työkaluissa. Datan hyödyntäminen kiinnostaa nykyisiä asiakkaitamme ja olemmekin kehittäneet sitä yhdessä heidän kanssaan.

10. Lahjakortin saajalle virtuaalisen tai fyysisen lahjakortin käyttäminen on helppoa. Hän voi tarkistaa lahjakortin saldon asiakkaan omalle verkkosivulle lisättävästä hakutoiminnosta.

 

Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä vielä 10+1 eli bonushyöty: Unicomin lahjakorttiratkaisu mahdollistaa uusia asiakkaita ja uusia sitoutumisia. Lahjakorttien avulla on yrityksesi on mahdollista laajentaa asiakaskuntaa, saada enemmän kannattavaa myyntiä ja sitoutuneempia asiakkaita. Oman datamme perusteella yli puolet lahjakorteista käytetään ensimmäisten kuukausien aikana.

Saitko vastauksia pohdintoihisi? Jos mieleen jäi vielä pyörimään kysymyksiä, autamme mielellämme ja kerromme, kuinka Unicomin ratkaisu soveltuisi juuri sinun yrityksellesi. Ota rohkeasti yhteyttä, sillä voi olla yllättävän hyviä seurauksia!


Edellinen
Edellinen

Unicom gift card solution – ten plus one benefits for the customer

Seuraava
Seuraava

Kulutushaaste: älä osta tänä vuonna turhia lahjoja